Onsdag....

Ojsan halva veckan har redan gått...å efter ett samtal med en av dom bästaste kollegorna så blev fröken ledig idag och i helgen.... så enligt Bella så måste jag rockabillya mig i helgen... å vad gör man inte för sina vänner  ;)
Har mest varit hemma å slöat idag... tom träningen fick vila.. men långpromis med trasslis borde kompensera lite iaf...
Imorgon blir det dock jobb... natt i världens bästa koppargruva.. me like...
Sitter å väntar på reprisen av biggeb.. löste mord med Barnaby när den var första gången så får glo  rerunnen i stället.. =)
Ska försöka ta mig ut å testa lite nya kaffedomäner imorgon.. kanske jag ska ta tag i grodmamman och dra en kaffe med tok många bullar till på cafe oskar... har som inte hunnit vara där ännu... vem vet även dom kanske har gott kaffe..
Måste bara slänga in en bild av min kära lilla gumma när hon lekte stekare i stugan
Hon är bra söt min lilla loppa =)
Blev less igår så jag fixade min utväxt... senaste dagarna har jag helt plötsligt blivit tokstörd av den och eftersom min kära frissas mobelutt bara gick till mobilsvar så tog jgg saken i egna händer...
å håll i er men jag prickade in exakt rätt färg...
Mee soo happy...
Nå nu ska jag fortsätta med min lilla "kvällsgurumi"
Tata Suckers

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!