Ledig.. no no...

Det bästa med att vara ledig är att man kan jobba... =)
Eftersom man lider av lite sämre karaktär än alla andra så tackade jag självklart inte nej till att jobba extra.. =)

Så nu sitter man här i världens bästa koppargruva och njuter.. sakta men säkert börjar allt vakna till liv..
Var en sväng upp till kiruna igår och kan berätta att det inte var kul å köra hem sen i spöregnet.. =)

Men det gick bra och jag klarade mig från allt för häftiga vattenplaningar...
Men det var fint värdet det bjöds på igår.. jag å virro tog en kaffe med bulla på ballis tills det började regna.. vi satt faktiskt kvar ett tag men när det börja blåsa in på ballisen så gav vi upp....

Känner mig lite seg i knoppen men kl 00 var man fortfarande vaken i natt.. funderade där ett tag på att krypa ur mitt eget skinn... för det har ju inte alls varit varmt och fuktigt och luften har stått stilla hela natten.. fy!!!!
Men trägen vinner så jag har ju lyckats somna till slut å även vakna när klcokan har ringt.. det är väl det som är mest imponerande....

Få se om skatteåterbäringen dycker upp idag.. hade varit rätt skojsigt.. =)
Ska ju vara kvällsshopping på stan idag.. hade varit kul å strosa runt där vem vet man kanske hittar nåt å inhandla... =)

Nu måste jag hälla i mig java....


Tudelu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!