Lördag lördag...

Då var det lördag idag och eftersom det är ms meet ikväll så är sommaren som bort blåst... skönt att se att vädret inte förändras... =)

Gårdag var mycket innehållsrik...  Hann med en himla massa...
Kom hem från jobbet kl 06:40 gick å la mig och sova till kl 11:45 då sambo väckte mig...
Bara upp och hoppa....

For över till N och M för en stor kopp kaffe sen vidare på stan för lite fika (frukost)
Efter det hem en sväng och hämta fjanten och lasta lite skor i en påse och över till traktorfia =)

Där mer kaffe och en massa mys med underbara Tuvis.. sen över till Karamellen och lillgrodan får ytterligare lite kaffe ( mitt liv består av kaffe) hann sitt en stund och njuta av solen sen iväg och köra lillebror, dessobarnet och minignu på fest...
Sen for jag tillbax till Karamellen och fick äta grillat så gott.. fick även bli lite bortskämd med massage.... tusen tack gumz... å självklart som alltid bli charmad av lillgrodan.. som vanligt på strålande humör.. =)

Sen blev det hem å ut med fjanten och en snabb kopp gissa.. kaffe hos virro....
Jag dog i sängen innan kl 23.. men på dom timmar jag var vaken var välfyllda...


Tata

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!