Inre stress....

Hmmm... börjar komma på mig jsälv med att ha gå omkring med en inre stress... allt ska hinnas å hemskt gärna på så liten tid som möjligt... suck... fröken måste varva ner... men jag hinner inte.. dilemma.. =)

Fm jobb igår och jag vaknade kl 04:10.. hmmmm.. så hann äta frukost i lugn å ro.. sen upp på jobbet... sen blev det en fika med bella och så grillning på kvällen hos Rebecka och Peter.. himlans trevligt, men efter maten så kom tröttheten.. var så himla slut å trött så ögonen for i kors...

Kan ju berätta att innan kl 22 så sova jag.. skönt.. å idag är känns det så mycke bättre.. å jag känner mig lugnare.. kanske tom lite harmonisk.. men vi sträcker oss inte så långt ännu...

Nu är det dagarna 3 i världens bästa koppargruva och sen 2 dagar ledigt... då ska jag ta å trakasera folk som aldrig förr... =)
Misson nr 1 är att ta mig över 2 gator och hälsa på båda trollungarna jag har där... har väl inte sett nån av dom på 1 månad.. ursch.. dåligt samvete.. men tur att det går att kompensera.. hi hi...

Sen blir det å köra ner lilla vagnen till helgen.. å ställa i ordning allt.. ska bli spännande.. få se om man fixar lite som campare eller om man är för mycke betongbarn i benmärgen..

Tudels

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!