Nattuggling = bloggning

Det var ju ett tag sen sist.... har som jobbat fel och helt enkelt glömt bort att blogga...
Men ska väl försöka igen att få upp iaf ett inlägg om dagen...
Helgen som var spenderades i piteå.. nu är lillvagnen på plats... så om 1 vecka så bosätter vi oss där.

Det var en helt underbar helg.. glada vänners lag och helt underbart väder... fanns inget att klaga på.. söndagen avslutades på ikea.. å faktiskt så hade jag kunnat handla hur mycke som helst.. det brukar ju inte vara så utan jag brukar vara sur som ett ägg och hata hela ikea innan man kommit till köksavdelningen.. men inte denna gång.. impressed....


Jobbar fm hela veckan.. jag gillar verkligen inte å kliva upp på morgonen .. punkt slut amen!!!!

Men idag så är det ett underbar nattugglepass... har varit en jättekul dag som tog slut för fort... först å träna med bella.. motivationen var inte på topp.. men vi var där iaf... det räknas... sen hem å ut med lilla trasslis.. sen över till virro å dricka lite kaffe. sen kom karamellen ocjh lämnade lillgrodan på foder till mig...
Så då for vi ut på stan och prompa.. plocka upp lina på vägen.. sen blev det fika på alla tiders med galna tjejligan och sen lite klädhandling, hittade en kepa åt lillgrodan så inte solen lös i ögonen på han.. plus att han såg rätt så tuff ut i den .. =)
Men 2 timmar sprang iväg så himla fort så fick läman tillbaka lillgrodan och åka ut till världens bästa koppargruva för lite jobb.. och nu sitter jag här...

På lördag så blir det personalfest.. skoj skoj.. fast jag har inte riktigt det där partysuget ännu... men det kommer väl.. har ju försökt med alla slags knep å lura med mig karamellen så jag håller tummarna att hon vill....

å tom vädret verkar vara på våran sida för nu kan man nästan tro att det är sommar...


Tata suckers

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!