Semester..

Sitter nu i lilla vagnen å njuter för fullt Har haft toppen väder hela helgen så man har verkligen bara njutit. Idag har vi varit in till stan en sväng och glott lite i affärer och druckit lite kaffe På En uteservering. Känner verkligen att det är det här man behövt för Att ladda batterierna! Saknar dock mina kära knasbollar som alltid förgyller ens vardag Men kommer ju komma hem en sväng då och då för lite fix och sånt Måste dock hitta mig en klänning eller en kjol för klänningen som jag beställde satt Absolut inte bra så det var jag duktigt nog och skicka tillbaka så nu är man Tillbaka på ruta 1. Men får ta å sätta mig och glo igenom internet igen På återseende Tata
Anonym » 2011-06-28 | 00:59:22
URL: http://ninniii.blogg.se/

Beställ ett gäng på en gång och så skickar du direkt tillbaka dem du inte ska ha så är ju chansen större :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!