Insomniaproblem

så ovanligt eller hur...
Är tillbaka i stan och har min kära dator framför mig... så slipper jag skirva inlägg i html format.... för det var fasiken bara jobbigt..
Nattugglevecka att se fram emot.. å det jobbigaste kommer vara att kunna somna när jag kommer hem.. för nu blir det ju inte mörkt nå längre... å jag och midnattsolen är inte riktigt kompisar...  så jag får seriös sömnsvårigheter när det är ljust dygnet runt...
Nå nog tjat om denna jävla sol.. ska väl vara glad att den syns överhuvudtaget här uppe i lappriket...
Grymma styrkepass i stugaan har det då varit känns fint i armarna... å jag tro jag kommer drömma om ved dom närmaste dagarna.. men nu är det fixat och det kommer kännas så bra sen när minusgraderna är här igen och man får elda upp allt.. =)
Har ju själklart fastnat i biggeb.. fast jag lovade mig själv att inte kolla det så hamnade man slaviskt framför tvn iaf...
Å allas Gurkan åkte ut idag... kommer nog bli lite mindre roligt at se på programmet nu men smatidigt så var han himla negativ sista veckorna.. fast kan inte ens föreställa mig hur det skulle vara att vara instängd i ett hus i flear veckor.. hade säkrt blivit galen minst sagt...
Jorden gick ju inte under så då kan jag fortsätta min nedräkning till semester.. ska bli så skönt...
torsdag den 22 juni kl 22 lämnar jag denna kommun illa kvckt och kommer hem först efter 3 veckor... nja kommr upp en snabbsväng för lite vattenkastning på lillgrodan.. men det är allt.. ska ladda batterierna ordetligt och det har man inte vett å göra när man är hemma för et finns alltid nåt man behöver göra.. å finns det inte så ser man till å skaffa sig nåt . så nix.. inge gve för mig...
hoja... veckorna bara springer fram jag hinner nästan inte med... det känns ibland som om dygnet hade behövt ha fler timmar så att man hinner med å ta in allt som händer... men det är bara at gilla läget och ta detman får ...
Hmmmm man ska inte skirva blogg när man sitter framför tvn. man tappar lätt tråden.. inte för att det finns nån speciell tråd i mina inägg med bara en massa osammanhängande drabel som lossnar från hjärnan...
Tata

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!