Insomnia problem

Hmmmm... det har fasiken varit full rulle hela dagen... men inte ska ni tro att jag är det minsta trött....
Det rimmar ju inte så bra med tanke på att klockan ringer om 5 timmar =)
Men det går ju inte direkt å tvinga sig själv att sova..
Varit å tränat med dessobarnet ida....så skönt... sen har det varit tvättstugoch städning på agendan... tror fortfarande det är därför jag är pigg... omedvetet tror min kropp att den ska a en energinivå på tusen... =)
Blev bortskämd med mat hos pappsen idag så gott....
å nu sitter jag bara och glor på båda dumburkarna.
Varit ut med trasslis i ovädret och vi kom in å såg ut som två dränkta katter när prompisen var slut... jag vet att jag har ett paraply nånstans och vilket år som helst kommer jag att börja använda det =)
Nå det är väl lika bra att krypa i säng och försöka sova lite..
G´natt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!