Huga..

Detta har varit en lång dag... väl fylld för den delen oxå.... =)
Först lite jobb i kungliga högvakte, sen lite ärenden och sen träning... men våran egen lilla träninshitler.... helt säker på att jag inte kommer ta mig ur sängen imorgon, men det är ack så jävla skönt... efter man har träat så får man fika och det är precis vad vi gjorde..
Sen var det hem å slappa lite, åka på affären och handla... sen blev det mat på restaurang Jessica..
Har åt mina nya hårprodukter idag... å ja endast efter en tvätt så känns det mycke bättre.. kanske är inbilning.. men då tänker jag fortsätta inbilla mig... =)
Så i duschen hade jag kuna stå resten av kvällen men vill ju inte se ut som ett litet russin så ja släpade mig ut därifrån och över till karamellen och lillgrodan för en massa gosande och en rejäl dos java... alltid lika trevigt.... =)
Å lillgrodan ger en massor med energi.. även hans goa mamma ger energi =) fast hon är inte riktigt lika söt när hon skrattar ... hi hi..
Sen blev det biggeb hos virro där även bästaste lella var.. så det blev en hel del skratt på väldit kort tid.. men finns inge bättre än skrattkalas i goda vänner lag....
Så nu sitter jag här framför båda dumburkarna och bara slöar... sambo och trasslis har övergett mig och dragit och sovit så det är jag och 60 tummaren som får umgås ett tag till innan jag "joinar" dom i lopplådan...
Är nu ledig äna tills på måndag... så himla skönt.. ska verkligen njuta domhär dagarna och absolut inte tänka på jobb.... har nedräkning till semester som aldrig förr.... när jag klev upp imorse så kände jag mig som en skadeskjuten 90 åring... =)  så semster och laddning av batterier kommer vara så skönt... efter det är det bara att fortsätta vara rbetsnarkoman så länge det går... ;)
Nå tata

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!