Fredag den 13:e....

Å jag tror då inte att det är en otursdag... för mig är fredag den 13:e en turdag =)  ( å att tillägga ett gäng dåliga rysare)
Sitter ute i världens bästa koppargruva å småmyser så här på morgonen.... så himla trevligt.. blir snabbpass idag sen lite träning... nån minut i kärringkuvösen så man ser mindre genomskinlig ut å sen bär det av ut till stugan.... nice..
Måste fixa å trixa lite inför lördagens "party"... får ju finbesök av mina underbara crazy girls.... så det blir bastu , grillning, lite badtunna och annat skoj... å det bästa av allt.. vi stör ingen i skogen och man behöver inte bekymmra sig om vad man ska ha på sig.. he he...
Har inte hunnit med så mycke denna vecka.. har ju som varit nattuggla och sömnen har inte varit den bästa eftersom dom repar vattenskada i vårat hus... kan ju tillägga att jag har kommit fram till ungefär 9999 olika sätt att döda en hantverkare på ... =) Men inte är det så att man blir bitter och inåtvänd när man inte får sova.. nej då... man blir mordisk och rent sagt ond!!!!.... Så träningen har det ju varit si å så med.. har som inte direkt orkat och sen så har det även varit så få timmar att utföra det på mellan jobbet och sömnförsöken =)
Men har hunnit med en fika med bästis tjejerna.. å så har jag hunnit gosa rejält med lillgrodan...
å bästa av allt.. Jag har fått vara med när lillgorda käka morotspuré (tror det var puré) för första gången  å eftersom lillgrodan är just lite hårdare och bättre än genomsnittet så åt han med glad min och försökte inte ens spotta ut det.. =) Sååååå gullig... å ni som inte tror mig.. jag har fotobevis.. HA HA!!!
Nå vet inte så mycke mer att förtälja.. längtar mer och mer efter semester... å framför allt värme och soool!!!!
Å blir det en värdelös sommar igen då smiter jag iväg till varmarebreddgrader i okt nov nån gång... =)
Hmmm.. nä nu börjar det sina i hjärnkontoret.....
Tata!!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!