Freaky friday....

Man steg upp man klädde på sig och man for på jobbet... det är vad jag har hunnit med idag... men det är 6 snabba här i världens bästa koppargruva.. sen hem och ha ledig helg... mys!!!!
Kan inte påstå att jag blev trött igår och inte var jag det när jag kom hem i morse heller och inte heller när jag vaknade kl 10 efter ca 3 timmars sömn... men vände på kudden så den blev kall och somnade om.... å även nu känner jag mig pigg som en mört... =)
Man har som inte så mycke att förtälja när man jobbar 12 timmars.. man jobbar och sover mest... dygnet har som inte timmar till så mycke mer... så åter igen ä jag tillbaka på hur praktiskt det hade varit med fler timmar på dygnet... När jag blir Kung så ska jag införa det på en gång...
Sitter å spanar lite på mitt schema ska hitta en ledig icke röd vardag när jag är ledig och sen ner till luleå på konsultation... (stavas det så??? )
Nå ska ta å hälla i mig lite java så denna fredag verkligen kickstartar igång...
Tudelu
Anonym » 2011-05-29 | 23:12:08
URL: http://ninniii.blogg.se/

Oj vad många inlägg jag missat! De är nog nätet som tjorvat, har aldrig av telefonen. Däremot på ljudlös en hel del:-) hör av när du har tid med oss, vi gillar också att fika på oscar;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!