What´s wrong ....

Då var man åter på månbsen igen.. fast tiden går ganska fort här ute ändå.. =)

Gårdagen var väldigt lugn... var förbi lilla milo med present å fick lite tårta.. sen for jag hem å bänka ming framför tvn.. harry potter å nagelfix.. nu är jag människa igen.. =)

Efter det så fluffa jag över till R & P.. mycket trevligt med glada personer.. fick lite god mat i magen oxå..konstaterade igår att nu måste det inhandlas ett PS3 å tekken.. he he .. måste ju öva ännu mer så att P kan åka på mer däng.. men så är det ju FF13 som hägrar.. me like ♥ fast måste ju vänta tills i mars innan den släpps.. då lär jag ju vara osocial ett bra tag.. =)

Ska bli skönt att efter 7 timmars arbete idag kunna gå hem å veta att jag är ledig tills på fredag.. nice.. =)

Då har jag en hel vecka på mig att fixa i lägenheten.. ska bli skönt.. hoppas bara att allt kommer i veckan.. har inte så stora förhoppningar på jysk.. eftersom dom lovade att jag skulle få mitt köksbord innan jul å dom har fortfarande inte hört av sig.. fast iof sig så sa dom ju aldrig vilken jul.. kanske menade innan jul 2010... =)

har suttit å funderat lite ett ganska bra tag på olika beétenden hos folk.. det är skrämmande att se hur vissa människor är såna självälskare.. kolla in fb tex.. vissa har mer kort på sig själv än på annat.. men om man är så fixerad vid si själv.. vad beror det på??? Är man så enormt osäker att man verkligen måste ha bekräftelse från allt å alla?? Lr är man så egocentrisk att man bara tror att man är så jävla snygg så man måste visa upp sig hela tiden???

Jag hävdar då på att det oftst är en väldigt liten människa som inte tror på sig själv allt för mycke.. =)
Men det är min åsikt..  Jag hatar ju å va med på kort.. men jag yrkar på att du förlorar en del av din själ när du blir fotad.. =)
Kanske är det därför dom lägger upp kort.. för det finns inget kvar av deras själ så dom förstår inte att det ser rätt så lustigt ut..
Jag kan nästan bli lite lätt irriterad på folk som inte tror på sig själv som konstant skricker efter uppmärksamhet som alltid måste få synas å höras.. samtidigt tycker jag synd om dom... Det kan inte finnas mycke till självförtroende där.. vsst mitt själv förtorende när det kommer till mitt utseénde är inte på topp.. men det är ju bara bra.. då håller jag mig nere på jorden.. men annars tror jag på mig själv.. inget å så svårt så det inte går att lära sig.. vi har ju satt folk på månen =)  Så jag vet att det mesta jag tar mig an fixar jag.. sånt är kul då är det roligt att tro på sig själv för manser resultat.. men sitta å tokfota ig själv å visa upp det åt allt å alla nej tack.. det behöver jag inte.. kommer aldrig att behöva det.. lite självbevarelsedrift har jag ...Det som ändå är värre än dessa människor det är dom som trycker ner folk som inte tror på sig själv.. varför ?? Vad får man ut av något sådant?? Känns det bättre själ sen .. känner man sig starkare å större när man fått trycka ner nån nedanför skosulorna..

Men åter igen detta är min åsikt.. inget att haka upp sig på eller försöka överanalysera eller tro att jag riktar det mot någon speciell.. bara bokstäver på en skärm.. leave it at that!!!
Mer kärlek och omtanke i världen..

Nå nu har vi fått tömma hjärnkontoret lite.. ska nu fylla på java förrådet så man inte somnar hit... för det är rätt så lungt..


Tudels and Kissiez


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!