underbara söndag...

vakna före klockan och det är svinkallt ute.. men ändå så känner jag mig enormt glad och lycklig.. så skönt å känna efter lite powertalk från en kär vän igår så känner jag mig som on top of the world.. behövde verkligen få vissa saker inbankade i skallen ....
Så är faktiskt äckligt nöjd med allt just nu.. världens bästa sambo som vanligt..♥♥
Å underbara vänner att vända sig till.. sen många bekanta oxå.. vissa bättre å vissa sämre  men alla med sin charm.. å sen så är det så mycke det här året kommer att bjuda på.. så himla mycke att se fram emot.. spänningen börjar redan på måndag så håll tummarna åt mig..
Sitter nu ute på månbasen å har denna dag kvar sen blir det några dagar ledigt.. skönt.. har en tvättkorg under ett berg av tvätt så funderar om det är på g att tvätta lite.. sen lite annat fix å trix oxå.. så ledigheten lär nog bara rusa fram.. måste fixa rutan till min bil oxå.. å sen besikta den...
men nu ska jag ta å koka mig lite kaffe...
Tudels..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!