Söndag...

Då var denna vecka slut. å enda jag är sur över är att jag har lyckas dra på mig en förkylning... hatar å vara förkyld... gör en verkligen bitter..

Inflyttningsfest hade vi igå å det var jätte roligt.. blandad kompott av folk tyvärr kom inte alla men får väl kanske skylla sig själv lite när man är i senaste laget med inbjudning.. lr som sambo.. gömt å  bjuda överhuvudtaget.. nå sånt som händer å det kommer garanterat fler fester...

Men trevligt hade vi .. hoppas jag iaf.. verkade inte som om nån vantrivdes direkt.. =)


Sitter nu å har nedräkning för jobb... lite mission nu på nattkvisten.... helt oki..

Mår faktiskt prima idag trots fest igår men jag drack lagomt igår kan ju vara därför... å sen var jag så smart att jag igår städade bort allt innan jag gick å la mig så det gjorde der extra skönt att kliva upp på morgonen. Studsa upp tokpigg vid 11 ungefär å fluffa ut med trassla...vi passa på att väcka virro å dogsen när vi ändå var igång.. så man får sig lite kaffe =)

Trasslis gillar fortfarande inte hennes valpar så jag få helt enkelt inse att mitt lilla trasselsudd är en surpilla, fast hon är söt ndå.. lite trist bara för valpar är ju så söta.. hon borde ju fatta det..

Var i fredags å hälsa på gullet å lilla hjälten.. inte en dag för sent å lilla hjälten var så mega söt och kramgo... blev inte alls sugen =) tyvärr så delade inte surtrassla min åsikt så hon fick vara på egen kant å skämmas. =)


Men nu ska jag ta å svira om till jobbkläder... =)


Tudels


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!