Måndag jävla morgon..

Känner mig som en bomb på väg att explodera.. har inte kunnat somna inatt.. vridit och vänt.. tills slut gav jag upp å gick ut i vardagsrummet å glodde tv.. och störde mig ännu mer på att jag bara blev piggare och piggare.. efter det började jag störa mig på den nya hyllan.. den är inte alls skev på alla sätt... ska ladda tills jag är dubbelt så charmig som nu å sen ringa jysk å fråga om det ska vara så här???
Lämnar tillbaka skiten.. trä som har slagit sig är fan inte kul... för att slippa bli helt galen av ilska så läste jag text tv.. vilket inte var en slug idé.. för där står det ju om skåne djurpark som skjutit hela vargflocken.. men va fan.. skjut bort skåne alternativt sälj det till danmark... det gjorde ju inte mig direkt på bättre humör... sen att det har varit ca 1000 grader i lägenheten har ju inte gjort det bättre för sömnen så är som ett bi somna jag väl efter kl 02 nån gång.. gissa om jag är charmerande idag... not...
Så denna solskensdag kan ju knappast blir sämre.. det är väl det enda som känns positivt..
Nå ska plåga mig själv idag så att jag inte somnar... då kanske man får sova i natt!
Helgen har varit väldigt lugn.. så skönt.. var över till virro på lördag och så blev det te drickning och nagelfixning.. självklart tickade klockan på till rätt sent så övertröttfnittret kom ganska tätt.. =)
Annars så har det varit spelade på ps3 och filmtittning med sambo som gällt.. Tigger å jag hade värsta "barnkvällen" på fredag.. glass med strössel, godis, läsk och ice age 3... sen avrundade vi kvällen med resident evil =)
Nä nu börjar månbasen vakna till liv..
Tudels

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!