Hjälplös...

ungefär så känner jag mig just nu... inge kul när en nära vän till en är ledsen å så kan man inte göra något åt det.. går som inte å reparera.. bara tiden som kommer läka det såret.. men det får en att känna sig hjälplös.. hade vela kunna knäppa med fingrarna så allt blev bra igen =)
Men kan inget annat är bara vara där.. och lyssna.. fast jag vet att det räcker mer än väl..♥
sitter nu ute på månbasen och börjar bli rätt så less på denna kyla.. vad hände med den globala uppvärmningen???
Har varit svinkallt sen långt före julafton nu... lite värme hade inte skadat...
det enda som var lite positivt det var att solen tittade fram idag.. inte för att den värmer.. men att bara se den lysa gjorde underverk för själen... man blir som glad =)
Men nu ska jag se till att få lite mat i magen ...
tudels & Kissiez

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!