Go morgon världen..

Känner mig lite lätt oförskämt pigg idag.. å då är det ändå torsdag.. det är som idag veckan brukar börja komma ikapp en .. en tidig uppstigning kvar.. sen lite sovmorgon..
Dona på ännu mer i läggan igår.. snart börjar det se ut som ett hem igen.. har dock kvar å plantera dom där jäkla blommorna.. nå få se om jag orkar idag.. =)
Ska försök hinna med en massa annat oxå.. måste hitta en matta som passar mig.. vet exakt hur den ska se ut i huvet.. men att sen hitta en sån det är värre.. utbudet är ju inte så himla stort i gve..
kallare har det blivit oxå.. å enligt aftonbladet igår så blir det svinkall helg att se fram emot.. kanske vädret skulle bestämma sig.. först svinkallt sen plusgrader sen svinkallt igen.. det är inte normalt..
Ska försöka ta mig förbi konfetti med familj oxå.. det var ett tag sedan.. å så har jag typ hundra andra som jag oxå hade behövt hälsa på.. får väl göra en lista å beta av den sakta men säkert.. tror jag ska ringa till karamellen å kräva lite kaffe efter jobbet.. hon borde vara ledig på dan idag.. om jag har något så när koll på hennes schema.. får se.. ids dock inte ringa henne nu.. för då morrar hon bara.. totalt humorbefriad när man väcker henne.. ♥
Snart är det dags att bege sig upp till alfa igen å kaffedaten med traktorfia..
men nu tror jag det blir lite nikotin intag.. =)
ha ha.. har just läst på aftonbladet om en kvinna som kört med en älg under bilen i ca 5 km innan hon märkte att den var där.. hon tyckte det gick lite trögt.. hallå?? Ska man verkligen ha körkort då??
Jag är tjej själv men vissa av det kvinnliga könet ska fan inte ha körkort.. å om man missar att man har en älg släpande under bilen ska man verkligen bli av med körkortet.. vem vet nästa gång kanske det är en barnvagn lr en person.. hemska tanke.. men man fick sig ett skratt så här på morgonkvisten iaf.. =)
Opps... är ett tag sen jag började på inlägget men sen kom det en massa emellan.. nå nå.. snart är det nedräkning för att få åka hem.. skönt..
Tudels

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!