fredag...

Så var denna vecka slut.. sista dagen att jobba.. sen blir det fredagsmys... =) Nice..
idag blir det dock lite mer spänning på månbasen med kabooomm..
vaknade av att min kära hund levde om som bara den.. bara att studsa upp.. =) sen for vi på råtthålet å drack lite kaffe med rusu.. sen vidare till tigger och sen ännu mer fika på singelkafet.. =)Där kom även s å gjorde oss sällskap.. så timmarna tills man skulle på jobbet rusade iväg ganska så fort..
Imorgon när jag är ledig så ska jag försöka bli kompis med den där slagborren.. men jag är helt omöjlig.. för även om jag använder vattenpass å hela kitet så blir det lik förbannat snett när grejerna väl hänger på väggen.. morr..
Men övning ger färdighet å om inte annat får jag väl start en ny trend där saker ska hänga snett.. =)
Nå ska ta å få i mig lite java här ute...
Tudels & kissiez
Anonym » 2010-01-09 | 19:34:57
URL: http://ninniii.blogg.se/

hallå! våra doggisar måste ju träffas o leka lite snart :) gissar att du också mest jobbar, äter o sover nu som de brukar bli i januari :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!