Fredag...

Huga.. idag är man då toktrött... det kom ikapp en till slut.
Gårdagen bara rusade förbi.. hängde inte riktigt med själv.. wiipps bara så var det dags att gå och lägga sig.. =)
Tänkte jag skulle ta mig ut på mattjakt idag efter jobbet.. men som det känns nu så ska jag gå hem å vila en liten stund.. eller en lång stund..
Jobb i helgen å sen så blir det ledighet förhoppningsvis.. ska inte ta ut segern i förskott.. å så hade jag faktiskt velat jobba lite oxå.. ledig i en vecka gör ju en arbetsskygg..
Lite kallare idag igen.. -19 visade bilen när jag kom till månbasen .. men nu verkar det bli lite varmare iaf..
testade karamellens pasta sås igår med vissa modefieringar.. blev kanongott.. =)
Tänkte försöka mig på att göra köttfärslimpa nån dag....måste bara leta fram min lergryta.. =)
Nu är det mindre än en månad kvar tills jag fyller år.. hur fan hann jag bli så här gammal??? Hänger ju inte ens med själv.. känner mig inte direkt så gammal men tydligen så ska jag vara det så ...
Får väl slänga ihop nån tårta å lite party.. är ju ledig den helgen.. fest fest.. =)
Men det är ju ett litet tag kvar ännu..
Boris, Dean å Virro kom förbi en sväng igår och då tyckte trasslis att det inte var lika läskigt.. men inte ligger dom högt upp på  hennes tycka-om lista små valpisarna.. men blir väl lättare när dom blir större.. =)
Tudels
Anonym » 2010-01-16 | 11:15:15
URL: http://psychedelique.blogg.se/

gullig du ee

söt

hur e d


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!