Dålig uppdatering..

Hmmm har som inte haft dessto mer å skriva om.. jobbade hela förra veckan å även helgen.. nu är jag ledig i enhel vecka å det kommer väl sluta med att man blir arbetsskygg lr nåt..


Hunnit vara förbi mirco å få naglarna fixade idag.. behöver way more övning ... å det är mega svårt å göra på sig själv.. men jag tänker inte ge mig..m =)

Efter det blev det hem å slappa ett tag å sen fika med micro å tigger.. slutade med fnitter.. BMP i stora lass efter att tigger berättat sina visioner här i livet.. hi hi.. nå ett gott skratt förlänger livet så nu har jag väl fått några år till..


Kom på mig själv här om dagen.. va fan jag fyller ju 33 år.. har som gått å trott att jag fyller 34.. =)
Åren går så fort så jag hänger inte riktigt med.. =)

Var förbi virro nu på kvällskvisten å fixa till hennes axlar.. tror hon kommer ha seriös träningsvärk i morgon men men det behövdes en mindre misshandel för att få någon som helst mjukhet i hennes muskler...

Nå nu ska jag ta å röra mig mot sängen..



G´natt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!