Är det så konstigt....

Blir eller rättare sagt.. är så jävla förbannad.. nu jävla skjuts det vargar till höger å vänster... detta vackra djur ska bli dödat pga människans okunskap och idioti... det vi inte förstår oss på eller inte behagar oss det dödar vi.. den enda tröst i allt detta är att människan en dag kommer förinta sig själv..

Licensjakten har kommit i bruk å pang så var vi över 20 vargar mindre i sverige.. det är så jävla sjukt.. ska vi inte värna om våran natur och dess djurliv?? Tydligen inte om man frågar vissa delar av svenska befolkningen.. för dom dödar ju djur jaha å vad gör vi då??? Vi är ju exakt som alla rovdjur.. eller vi är mycke värre.. för vi har bestämt oss för att leka gud. bestämma om vilka som ska få leva och vilka som ska dö..

Jag blir bara arg å besviken när jag tänker på hur jävla illa det står till i huvet på många.. vad får man ut av å nöjesdöda djur?? Känner man sig tuff å häftig?? Är det enda sättet för många å känna sig stora?

Jag är inte emot jakt annars som man gör det för matens skull.. ta vara på allt som djuret har att ge.. men döda för dödandes skull.. det är sjukt..

Fi fan.. det är allt jag kan säga..





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!