2010...

Då har vi klivit in i ett nytt år... Jag hoppas att detta år bjuder på lika mycke härligheter som förra..

Har hänt så mycke under 2009 så jag vet inte om jag kommer ihåg allt.. men vissa saker sitter i hjärtat för alltid..

En underbar vänskap som växt sig jättestark har jag fått med mig.. tigger lilla är glad att du kom in i mitt liv..

Har svårt att hålla mig från skratt när jag tänker på allt som hänt under året.. lyckades ju bli missbrukare av både akrylnaglar och extensions till håret.. men va fan.. det är kul å leka.. =)

Varit på bröllop 2 ggr och vad är oddsen??? Brudarna hade samma klänning.. =)

Fast det var ju vackert ändå..

Nyår firades i stugan med virro och hennes andra hälft.. och ej att förglömma en arme av hundar.. det var lugnt å skönt.. med mycke god mat.. toppen på alla sätt å vis..

Så jag kan bara le å det förra året å ta emot det nya med stora förväntningar.. det är mycke som det här året kommer att bjuda på .. vissa saker som jag redan vet om å andra som antagligen bara kommer tt dyka upp.. men jag har en sak att se fram emot.. spännande men ändå lite läskigt...♥


Nå nu ska vi inte leva i det förgångna eller i förtid..

Kom hem igår å var så seg.. snacka om att friskluft är lite halvfarligt.. =)

Blev lite filmtittning hemma hos oss.. virro å han kom över.. så kollade vi G.I Joe.. den var bra.. å det hände nåt hela tiden i filmen.. =)

Sen så kollade jag lite på tv och fixade naglarna.. men klockan tickade på rätt så fort så det blev bara en hand klar.. får fixa den andra idag.

Nu är man då åter ute på alfa å vaktar gruvan.. får hoppas att ingen kommer å tar den.. =)

Ska nog ta å koka mig lite kaffe så man blir lite mer människa...

Å höll ju på att glömma.. 3 födelsedagsbarn idag.. Grattis till er..


Tudels & kissiez...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!