Trött..

Snacka pensionärsvarning. jag sitter å gäspar som en tok ändå har jag lekt törnrosa en sväng på dagen efter jobbet... vill ha värme å sol nu så man får tillbaka energin.. men det dröjer ett tag till så det är väl bara att gilla läget å gå omkring i dvala...

Har i dag deklarerat krig mot panelgardiner.. vems jävla påfund var det???

Dom går inte att få slät hur många gånger man än strycker dom, å sen är ju fanstygen inte ens raka.. det gör ju det hela bara ännu mer irriterande..

Så nu får dom hänga där.. lite lätt veckade.. för tydligen trivs dom så..

Jobb imorgon igen... uppstigning kl 04:15.. urk. känner redan nu att jag blev ännu tröttare.. =)

Men det är inte så farligt bara man tar sig upp..

Helgen går i ledighetens tecken så få se om det blir vinkväll med brudarna.. om M kommer så lutar det åt det hållet iaf..

Nå nu kom sambo hem så nu ska jag mysa...


Tudels

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!