Swwooooch...

sa det bara så var den helgen över... svinkallt har det oxå varit.. men idag när jag packa på mig lite kläder å drog på långprommis med trasslis så var det riktigt skönt.. inbillade mig även att solen faktiskt värmde lite..

Hade en toppenkväll igår.. jag å sambo masade oss äntligen över till gullet å acke.. så trevligt å hälsa på.

Har ju som tagit ett tag emn det ska det bli ändring på.. timmarna rusade iväg där sen så fluffa jag hem å rusu kom förbi.. satt å surra å drack lite gott.. blev typ 1 1/2 cider för mig.. I´m such a partyanimal.. =)

Men trevligt ändå..

Å som kom ju lilla Charlie igår oxå.. så nu är lilla familjen på andra sidan gatan stora familjen.. <3

Idag är det då södag hela dagen. ka bara ta det lugngt å njuta.. i morgon så har jag fikadate med min adopterade lillebror.. ett bra tag sen vi tog en fika =)


Förhoppningsvis så går denna vecka fort men jobbar jag ju oxå.. då tenderar tiden att gå fortare. sne så måste jag ju hjälpa tigger att flytta oxå.. kul kul.. ska fixa fram mattorna åt lilleskutt oxå..

Fast nu blir det lite wow en stund å sen mat..

Tudels

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!