Skvaller...

Ok.. gillar väl inte skvaller eftersom det sällan är sanning bakom det... men när det är den det handlar om som berättar då kan man ju faktiskt tro lite... å detta var verkligen smaskigt värre he he.. fnissar som bara den.. oj oj man tror man hört allt men sen visar det sig att man har fel...

Nå ett gott skratt förlänger livet så nu lever vi lite längre.. små ler tom när jag skriver .. ha ha..

Sitter nu ute på månbasen å väntar på the big badaboom.. =)
Denna dag har gått otroligt långsamt...

Vaknade tidigt. gjorde ifos inget.. hann ju förbi råtthålet å dricka lite kaffe.. nice.. =)

Men så fort jag satte mig ner på månbasen så börja klockan gå på bromsvätska..

Å det känns som en evighet tills jag får gå hem..

Jobb imorgon oxå.. förhoppningsvis går det fortare.. sen på onsdag är det besiktning av lilla fidelie.. hoppas allt går vägen.. sen får jag fara hem å byta till dom vettiga lysena igen... =)

Men nu ids jag inte skriva nå mer...


Tudels
Anonym » 2010-02-08 | 21:02:03
URL: http://ninniii.blogg.se/

tänkte faktiskt kolla om du ville luncha idag, men antog att du antagligen jobbade så la ner de :) kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!