Sista dagen...

man jobbar denna vecka.. så om några timmar är det helg.. svinkallt ute.. fick verkligen ett friskt uppvaknande i morse.. å blev på rådåligt humör när jag kom ut till bilen å ser att säkringen gått så lilla fidde var svinkall.. sånt kan förstöra morgonen lika mycke som att slå tån.
Var förbi r & p  igår .. tog trasslis på en promenad.. fick lite misshandel av mina axlar.. tusen tack.. sen fixade vi bling bling till r´s öra..
Sen var det bara att gå hem å klubba sig i säng..  man blir lite mör av att kliva upp före fan i några dagar.. nå nu är det ju snart helg.. så himla skönt..
Blir nog en slappa helg.. fast man vet aldrig.. prata med lilleskutt nyss.. födelsedagsbarnet L ska firas på lördag.. så kanske man blir lite social av sig.. sen så kommer ju kanske M upp.. så då blir det ju vin där oxå.. nice nice.. =)
Tänkte just skriva att vi väntar ju på en baby oxå.. men det är väl nog mycke tjat.. så vi struntar i det. den kommer när den känner sig redo inte en dag tidigare.. lr hur CC??!!!
Åh.. nu har traktorfia behagat att vakna ska genast ringa å skälla på henne...♥♥
Nå snart börjar klockan närma sig platsbyte.. från beta till alfa å sen börja hälla i sig kaffe.. lär behövas om jag ska orka hela denna dag.. =)
fick hem mitt paket igår men som vanligt så kommer ju avin en dag tidigare så ska bli så spännande å se vad det är?? Kommer som inte ihåg ifall jag beställt något.. =)
Kanske en brevbomb från nån hemlig beundrare.. hihi..
Nå alltid nåt kul är det väl...
Nä ska ta å fixa morgon humöret till det sämre .. med andra ord.. läsa lite tidningar..
Tudels
Catja » 2010-02-19 | 08:01:35
URL: http://nojjigmamma.blogg.se/

Haah! Jo den kommer väl.. nångång. :) Passar säkert på att komma i natt för Elise har inte sovit nånting denna natten, vilket resulterat i ENORM sömnrist hos mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!