Så tyst...

hoja vad tyst det blev hemma hos oss nu..lilla pipen somnade in går.. inte för att vi haft henne så länge.. hon har ju varit inneboende medans svärfar är å kurerar sig.. å att jag kunde bli så fäst å sakna en pippi så mycke på så kort tid trodde jag inte.. men helt ärligt jätte lessen igår när sambo ringde å sa att hon dött..

Så igår sat i å diskutera om att kanske skaffa en ny pippi.. vill då faktiskt ha en dvärgpapegoja som pipen var.. det var inte den mest sociala fågeln i världshistorien men hon var ju där å förgyllde vardagen.. så nu blir det till att leta en ny liten familjemedlem... ♥♥

Så det var den tråkiga nyheten jag skrev om igår..

Sitter nu å vaktar gruvan igen.. =)

Men denna dag har då gått fort än så länge.. få sen om resterande timmar oxå flyger fram.. sen blir det hem å fixa lite käk å försöka göra sig lite fin... å sen iväg på primadonnakväll..

Fick inbjudan till R & P senare på kvällen om jag ville.. få se kanske går dit å ser om dom har nån god drink.. fast om R blandar så brukar det bli rävgift enligt mig.. är tok kinkig.. =) ♥

Men kvällen är ju inte här ännu..

Håller tummarna på att kära kusin vitamin får barnvakt så hon oxå kan hänga med ut å vara lite primadonna.. å så är det inte så ofta vi gör saker ihop så det hade gjort det ännu roligare om hon kom...

Måste slå en pling till gullet å se om hon ska dit...

Nå nu ska jag ta å micra mig lite lunch.. innan det börjar gå åska i magen.. hi hi...


Tudels suckers
Lotta » 2010-02-27 | 20:56:24
URL: http://lotttablom.blogg.se/

Jag hade dvärgpapegojor tidigare, Så sociala och roliga fåglar :) Mina klättrade efter kläderna och tiggde allt man åt ^^



Var hon gammal eller vad var det som hände?

Jessie » 2010-03-06 | 23:46:03

kul med tävling


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!