Men hallå...

Nu är jag less på denna kyla.. visst bor ju 10 mil ovanför polcirkeln.. men jag är less ändå.. har ju förfan varit så här sen december nån gång.. om det kunde hålla sig kring -10 så hade det varit perfekt... inte som det är nu..
Döpte om min bil i morse från fidde till gnissle... hela bilen var stenhård...
Fick ju övertala den att starta trots att den stått i motorvärmaren.. men men -36 det förklarar ju en hel del... så allt snack om global uppvärmning som politikerna gnäller om tror jag inte ett dyft på.. men när dom börjar snacka ny istid så kanske jag kommer lyssna..
Gårdagen gick tokfort.. var bort till pappsen å åt lite mat sen for jag med sambo å kolla på nya tillskottet hos stora familjen på andra sidan gatan.. =)
Så himla liten..♥
Sen var det bara hem å klubba sig i säng eftersom det var en gräslig uppstigning kvar... hade inge lust å kliva upp idag.. det var så himla underbart skönt i sängen.. å det kände som om jag kunde ha sovit minst 2 dagar till.. men önska får man ju alltid.. man vaknar ju fort om inte annat när man går ut.. huga.. ska dansa värme och soldansen hela dagen...
Lider verkligen med dom som måste vara ute idag.. har ju lilla trassla å rasta så det blir till att klä på både mig å henne idag när vi ska ut... hon brukar ju gilla denna kyla av nån anledning..
Men det kanske blir varmare under dagen..
Men nu börjar månbasen vakna till liv lite mer så man inte känner sig helt ensam å så har ju haft morgonpratet med lilleskutt.. hon som får sova en timme längre än mig.. snacka sovmorgon.. =)
Men åter till alfa...
Tudels

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!