Halloj..

Då är man ute å vaktar gruvan igen... kul kul.. fast nu börjar tempot lugna ner sig... men snart dags för byte från alfa till beta så då går tiden lite fortare...

Sen hem å slöa lite å ta fram varningstriangeln från skuffen.. ska ju besikta lilla fidde imorgon.. =)

Fick ju fara å hämta ut alla mina paket idag så det blir som lilla julafton när jag kommer hem =)

Men  det är ju nån timme kvar fortfarande..

Annars har det väl inte hänt så mycke sen sist.. på söndag blir det tårta.. så ni som vill komma är så välkomna..
Inte desstå mer å fira men tårta är ju alltid trevligt.. ♥

Men nu ska jag ta å återgå till månbasen...

Tudels
Catja » 2010-02-10 | 11:47:16
URL: http://nojjigmamma.blogg.se/

Du har en grej att kolla in på min blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!