dåligt..

värre.. jag suger på att uppdatera.. men hinner inte riktigt med det.. har haft så mycke annat som förgyllt mina dagar... =)

Nu är jag dock ute på månbasen och det är rätt så lugnt..

Sista passet idag sen är jag ledig hela helgen.. tigger å jag har lagt på agendan att dra till jokkmokks marknad... kul några år sen sist.. måste bara fixa tokvarma kläder.. för det är alltid -30 under denna helg.. =)

Ska även försöka att komma ihåg å köpa saltlakrisstänger =)
Är dock inte den med det bästa minnet men man vet aldrig.. ibland chockar jag mig själv...

Min irritation mot vissa idioter har börjat släppa men är fortfarande inte glad.. fins gränser för hur man får bete sig... å detta är inte godkändt.... men istället för att vara arg har jag bestämt mig för att helt sonika avpoletera personen från mitt liv... behöver inte träffas mer än nödvändigt.. går ju inte å undvika helt men näst intill.. då slipper jag bli irriterad.. bra lösning va???


Har nu nedräkning till att få åka ner på beta å få lite miljöombyte..

Dagarna går så sakta annars.. men nu en liten kaffetår å så ska jag ringa virro en sväng...


Tudels


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!