Börjar bli toktrött...

hmmm käns att man inte fått allt för mycke sömn i natt.

Men sover väl gott inatt då iställe..

Fm i 2 dagar nu.. så upp å studtsa kl 04:15.. nice..

Nå hann med lite extra jobb i morse sen så for jag hem å glodde lite tv.. sen fiakdate med "lillebror" vi löste världsfreden å den ekonomiska krisen.. inte illa.. Sen fluffade vi vidare för mer kaffe intag..

Så med tanke på hur mycke kaffe jag hällt i mig så borde jag inte bli trött förrän på fredag men det blir ju inte alltid som man tänkt sig...

Ett helt klart vinnande koncept har vi då hittat idag.. sätt två övertrötta dårar ipå samma ställe ute på alfa å se hur hög humorn blir.. vi fick inte upp kokosnöten å klarade inte av att stoppa duvan men skratta det gjorde vi..

Fick värsta bamsekramen av prinsessan idag.. hon tog i från tåna tror jag när hon krama mig.. sen så lät det som om hon sa trattla åt trasslis.. =)  Hennes kram kommer då värma mig resten av denna istid.. =)



nå nu ska jag flytta mig från denna dumburk till nästa..


Tudels

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!