boooooring...

Nu är jag fasiken less på att vara ledig.. som tur är så är idag sista dagen.. sen jobb i 3 dagar iaf.. skönt.. blir ju arbetsskygg om det ska fortsätta så här.. =)
Nå har ju hunnit få lite gjort under min lediga tid så nåt bra kom ju ur det hela..
Sitter nu å slöar framför lite serier.. har inte orkat kolla på ett tag så nu var det maraton kollning =)
Hade ju sett fram emot att åka till stugan i helgen men eftersom dom lovat -25 så känns det inte lika lockande nå mer.. =)
Har fortfarande en knäpp hund som är skendräktig... skit kul.. hon har ju hittat den lämpligaste babyn oxå.. en stor flodhäst =) Å hon putsar å rengör detta gosedjur till föbannelse..
Hon är ju dock ändå så söt.. =) Men lite less börjar jag bli..
Nu ska jag ta å fixa lite mat till mig å sambo...
Tudels
Catja » 2010-02-17 | 18:06:05
URL: http://nojjigmamma.blogg.se/

Haha! Vettu varje gång jag ser den reklamen så tänker jag bara: "ååh, tänk om man kunde göra så...." Vore helt jäkla underbart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!