bloggeliblogg...

Har en award men det gör jag när jag har lust ....

Sitter ute på månbasen igen.. skulle ju ha varit ledig idag.. men det blir inte alltid som man tänkt sig.. =)

Sen när jag  kommer hem så ska jag ta å baka.. få se hur det går.. en miljon brända bullar.. =)

Var mest ute på ranten hela dagen igår.. kicka liv i rusu på morgonen .. lr morgon å morgon vid 11.. sen blev det lite olika missions.. å handling på stök.. =)

Hem å fixa käk å fixa till pippis bur.. sen kom virro förbi å drack lite kaffe.. vi fluffa sen vidare till kusin vitamin och fixa lite hår... =)

Sen hem å försöka sova.. gick dock inte så bra.. har väl legat å vänt å vridit tills efter 2 inatt. skit bra kod när klockan ringer 04:15.. men är ändå inte trött idag.. kommer väl sen.. =)

Nu börjar jag då bli skapligt less på denna kyla.. lite mildare hade inte skadat.. -25 imorse när jag klev upp.. fel å hålla sig mellan -5 till -10.. det är som lagomt..

Har ett gäng med serier jag ska uppdatera oxå.. men lite maraton tittning är ju aldrig fel. sen så väntar ju på att säsong 3 av merlin ska börja oxå.. fast lär väl få vänta till hösten med min tur..

nu ser man hur solen är på väg upp i horisonten.. riktigt vackert faktiskt när man väl tar sig tid att titta.. men klar himel är ju tyvärr = kallt ute..
Men det är skönt när solen lyser.. man får som tillbaka all energi som legat i dvala sen oktober =)

Har suttit på nätet å blängt efter resor.. det blir nog en vecka till italien å glo i vatikanen, paddla en kanot i venedig och handla lite i rom å milano =)

Inte så rysligt dyrt å åka dit som jag trodde.. men inget är spickat ännu.. har ju en 50-års fest i maj oxå.. så då måste jag ner till gnällbältet.. =)

Åh.. kolla på klockan just å såg att snart är det dags att rulla vidare till alfa.. å slå på kaffe nice.. kanske huvet vaknar lite mer.. =)

men nu ska jag ta å fortsätta med annat...


Tudels


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!