45 min...

ungefär så länge är det kvar tills fredagsmys... för då slutar jag..

Fick tråkiga nyheter idag.. fällde en tår.. så himla trist...  men men...

Sitter nu ute på månbasen igen... känns skönt att veta att jag åker härifrån endast för att om 12 timmar vara tillbaka..

Så imorgon blir det jobb sen blir det primadonna riktigt kul faktiskt...

Hörde en låt för ett tag sen.. typ toklänge sen jag hört den men minnen ack vilka minnen den gav mig...



satt med tigger idag å fika när en vän till oss kom å berätta om en händels med ett gäng fnittriga 16ish åringar..

Vi kom fram till att fy va skönt att få vara så där "blåst" igen.. för man har ju ingen anning om det själv.. tycker ju att allt är som det ska vara... så varje ålder har nog sin charm men man kommer på det först när tiden är förbi..

Så som vanligt så ska man leva för dagen.. dagordningar förstör bara en liv å man missar så mycke om allt ska vara planerat.. hurra för spontanitet.. =)


har fått agera sprängpost idag under det stor kabanget.. kul kul.. få lite spänning i vardagen ♥ å så går tiden så otroligt mycke fortare... fredagar är ju som annars ganska lugna.. men man ska dock inte luras. för idag har telen gått varm.. vet inte riktigt vad som hände.. men då vet man ju att man inte är ensamma...


Men nu ska jag ta å runda av här...

Å btw legion var tokbra... tror jag fasiken ska kolla den en gång till bara för att... änglar å ak4:or kan livet bli bättre?!?


Tudels
bitte » 2010-02-26 | 22:35:26
URL: http://www.lovemercury.se

Hej har en tävling på min blogg där jag tävlar ut smink. Var gärna med.



http://www.lovemercury.se/2010/february/tavling-vinn-smink-fran-elf.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!