Rätten till en åsikt...

Tänk att en liten åsikt kan skapa så mycke irritation.... men stör er då...
För det är fortfarande min åsikt... å jag står fast vid den. =)
Får väl se om det blir världskrig nu då... bring it on!!!!
Sista natten ute på månbasen... å nu börjar jag bli lite seg.. inte så att jag är trött på natten .. nej då... å inte är jag trött när jag kommer hem på morgonen heller.. så problemet är att jag inte är trött... å det håller inte i längden..
Men fixat å trixat lite.. så nu är jag ledig imorgon.. skönt... ska ta hand om mitt förfallna hem... har typ jobbat å sovit i ca 1 vecka...
Nå imorgon så ska jag försöka var alite social och sånt som hör till... får väl hoppas att jag inte sover för länge... å framför allt så ska jag ta å wowa lite... har typ bara hunnit logga in sen expansionen kom... å det stör mig...
Vill ju toklevla upp min lilla goblin..
Nå ska fortsätta här....
Grinders.se » 2010-12-13 | 20:32:13
URL: http://www.grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!