Weeiiii...

Finally.... jepp en av dom bra sakerna med hösten är att tv-serierna startar igen.. å u har supernatural satt igång.. me sooo happy... är det bara att invänta resten 24 och 25 september.. då är det greys och smallville.. tyvärr så får jag vänta tills oktober för deamons..men men det är det värt...

Jobbar ju så fint idag med.. faktiskt riktigt skönt.. å sivmorgon oxå.. behövde ju inte kliva upp fören kl 7 idag =)

Bästa är ju att idag har jag kaffesällskap.. för traktorfia jobbar ju oxå helg.. =)

Sen ikväll ska jag å få teka av lilleskutt... det är te och kaka i kombination.. så nice.. eftersom kakan ska vara nybakad.. =)

Måste fixa å trixa lite i lägenheten oxå.. måste få bort alla kartonger jag har packat.. dom börjar som bli lite ivägen.. nånå det är ett senare bekymmer.. måste ta mig förbi konfetti med familj oxå.. å se om benvärmarna passar...

Åh.. jag kom just på att cc oxå ville ha ett par till sessan.. snabbt fixat.. visst var det i grått gumman???

ja ja.. ska ta å få i mig lite kaffe nu.. sen tag å fluffa bort lite stuff..


see u later suckers

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!