Superkvinnan...

 mitt liv..


Jag upphör aldrig att förvånas och imponeras av dig... du inspirerar mig så fruktansvärt mycke...

Det går inte å ha en tråkig stund med dig... är man på dåligt humör så gör du en glad.. å du ställer alltid upp i vått som torrt och blåsigt som vindstilla...

även när du är lite låg så har du alltid gnistan där.. och goda vettiga råd på lager. =)

Spelar ingen roll vad vardagen bjuder på... du vet att bara man vill å törs så fixar man allt.. ser livet ur en helt annan synvinkel sen jag träffat dig.. inget kan vara så dåligt att det inte kommer nå bra ur det...

Bara som idag när jag prata md dig.. så helt spontant.. säger du.. hojat när jag ska komma å hjälpa.. vad det än är.. å jag hoppas du vet att det är ömsesidigt.. be there night and day...

Kom fram i dag till att nåt bra måste jag ha gjort som fick dig in i mitt liv.. å jag kommer aldrig att släppa dig som vän.. =)

You can´t touch it.....



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!