söndag...

jepp.. nu är denna vecka av tokjobbande äntligen över.. så skönt.. börjar känna mig lite sliten..

nu är det en vecka normalt jobb å se fram emot.. =)

Sitter nu å blänger på tv nya top modell har ju börjat.. så kul å se när tjejerna slåss... hi hi..

Har slängt stinkykläderna längst ner i tvättkorgen.. huga vad dom luktar.. var bättre förr när man immun mot doften.. =)

Känner mig rätt så hjärndöd.. blir en tidigt kväll idag.. men skönt å bara känna sig så här slö och bara kunna sitta å slappa.. =)

Fick då åter igen bevis på att när man tror man varit med om allt så kommer nåt som är värre.. alltså hur tänkte du där??? eller tänkte du överhuvudaget??? misstänker att hjärnan inte var påkopplad.. nå nå vad göra...

skaka på skallen och rycka på axlarna.. förbättring finns inte.. bevisen finns ju gång på gång...

nå skit i det.. blir bara arg...

Fm hela veckan.. få se om man nu kanske hinner vara lite mer social när man inte jobbar 20 timmar av dygnet.. blir till å packa en hel del oxå.. å imorgon så ska jag ta å ringa ikea och beställa köket .. eftersom det är 5 veckors väntetid.. suck.. jag vill ju ha på en gång.. nu!!!!

nå får så fint vänta.. soffan vi ska ha är det ju endast ca 3 månader väntetid.. men den är snygg...



fast vi har bytt plast på färgerna.. inte så tacksamt å ha vitt.... inte när man har hund å själv är lika duktig å grisa som en hel svinstia.. =)


men fortfarande så är problemmet vardagsrummsbord kvar.. å det finns fasiken inga snygga bord... jag blir så sur.....


Prata med tigger för en stund sen.. blir alltid lika glad när jag pratat med henne.. hon lyser upp ens dag



nej nu ska jag ta å göra nå vettigare.. typ farma på fejsan..
tudelu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!