snart..

Såja.. 8 minuter kvar till kaboom... om det inte blir framskjutet som tidigare i veckan.. sen är det inte länge kvar till jag får åka ut till stugan och bara mysa.. håller tummarna på att lillafamiljen på andra sidan gatan tittar ut.. kul med sällskap.. =)

Så ska jag ta å fixa lite grejs när jag kommer fram oxå.. mys framför elden och käk är det som gäller först.. sen fixa benvärmare.. så är jag riktigt effektiv så är dom klar tills imorgon .. =)

Känner att jag behöver göra nåt.. å det är lagomt avslappnande.. me like...

Hoja.. lägenheten ligger som ett orosmoln över mig.. får lite dåligt samvetet över att åka ut till stugan.. men man måste slappna av oxå.. för mycke stress gör en bara sjuk.. å sjuk har jag inte tänkte bli... nog många som går och är halvkrassliga redan.. så jag står över..


Tigger ringde för ett tag sen med lägesrapport.. hon har förvandlats till lillasyrran.. ha ha you go girl... inte en dag över 15.. =)

Dom hade det toppen och skulle mysa å verkligen bara njuta.. även lite för mig.. sen på söndag så ska vi ha våran te och låta hundarna dampa sig trötta date.. bästa grejen helt enkelt.. varje kväll gå upp till tigger och ior och kvällsfika medans djuren får leka sig trötta.. alla vinner på det.. =)

Blir en stressig vecka att se fram emot.. men det går nog.. få bara se till att vila och äta ordentligt.. så ska allt lösa sig.. =)


nej snart smäller det..


trevlig helg suckers...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!