saker man kan

roa sig med när man har tråkigt..

rosa med stjärnor is made by micro

kul å pyssla på lite ibland..fast idé troka kommer rätt snabbt..


försökte mig även på en rosettfrisyr.. lite svårt att få på bild..




måste ju passa på å sätta in lite kort på min trasslis..

värsta vakthunden =)


ute på promenad...bus i snön..


mys bland alla kuddar..



å med tanke på mys.. nu kryper jag ner me trasslis och älsklingen i sängen...


G´natt suckers...
Tigger » 2009-09-22 | 06:00:49
URL: http://snoflicka.blogg.se/

Snälla, snälla, snääääällaaaa, kan du inte dyka upp med rosettfrisyr idag??? Det skulle förgylla min dag!!! =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!