såja...

Idag har vi testat hur många hjärnblödningar man kan ha på en dag.. coh helt ärligt .. tappade räkningen.. men jag har hittat lösningen till allt.. DYNAMIT... kanon bra.. fixar allt..


leker ju fortfarande working girl som bara den.. endast 12 timmar idag.. fy fan vad jag är bra...


Har hamnat i värsta dilemmat just nu.. vill åka utomlands med lillebror och jag vill operera ögonen.. och gör jag både och så blir det tomt på sparkontot.. så jag sitter och bollar om vad som lockar mest.. ytterligare en hjärnblöning..

Nå tar det som det kommer.. =)

Jag och sambo har packat grejer som två duracelkaniner idag.. ska fortsätta vissa delar av de temat senare ikväll.. hi hi..

Annars har dagen gått mest i en dimma.. min älskade traktorfia var förbi mig på jobbet idag.. du är som bäst gumman.. kan verkligen göra mig glad.. =)

Sen så har ju klippan tigger varit min avlösare.. fast blev rädd där en sväng att jag vuxit fast på alfa.. men nix.. inte ännu.. =) Nå vi har vart moraliskt stöd åt varann idag.. d är så skönt att ha någon att ringa å skrika åt när ingen annan i världen förstår en.. du å jag mot världen.. men vi fräser, fluffar och studsar ner den tills vi vinner.. efter det tar vi en fika...


skulle ju ha en date med micro idag.. men tyvärr så hade detta dygn bara 24 timmar.. suck.. dagarna hade verkligen behövt bli längre så man hann med allt.. nu känns det som om vissa människor saknas enormt i mitt liv.. å tiden finns fasiken idär just nu.. men men ni finns i mitt hjärta alltid..=)

såjnes suckers..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!