onsdag..

ja hösten närmar sig mer och mer.. ska upp å jobba lite xtra på råtthålet idag igen.. nå nå pengar är ju alltid välkomna.. gårdag gick i fixandes tecken.. naglar och hår är som nytt.. fast nu är jag rätt så tråkig i håret.. behöver färg.. fast vet inte vad för färg.. får klura ett tag till..

har även hunnit börja packa lite så skönt.. bara man kommer igång så gå det fort.. måste ta å ringa ikea å ställa lite dumma frågor.. så allt blir rätt innan jag beställer köket.. sen måste vi kolla upp om fläckten går att ha oxå. hoja blir nästan lite stressad när jag tänker på alla måsten.. hatar måsten.. det gör ens liv inrutat..

hann ju vara lite social igår iaf.. traktorfia var förbi på kaffe.. sen var jag förbi karamellen med sambo på kvällen träffade även kakan där.. =) sen över till  virro på kvällste.. hann ju även med att surra en massa skit med micro och självklart tigger.. världen sbästa tigger.. mitt liv skulle haverera utan henne.. =)

så nu är det bara att hoppa i stinkykläderna och fluffa ut med trasslis.. sen upp på jobbet.. ska bara mess åt mysan att hon ska sätta på kaffe..

å gullet.. om du läser detta så hör av dig när du är ledig så vi kan ta en liten kaffe slur.. börjar känna en gullettomhet.. =)

nix.. har inte tid nå mer..

fluffa lungt suckers..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!