nå är det konstigt...

Hmmm.. har en statestik på att ca 130 personer läser min blogg.. men vilk är det??? Kan det vara så himla intressant att läsa om mitt dravel????

Sen att ingen jävel lämna ett litet fotspår gör det bara med irriterande.. å jag tänker anama samma sak.. får jag inte kommentarer så tänker jag inte lämna några heller.. så det så!!!  Sur som satan..


Fick just lite info om helgen.. blir middag på fredag med tjejligan.. kul å gå ut och äta lite... tror inte jag ids dricka något. nog för att jag är ledig. men är så stans less på allt som har med alkohol att göra.. nog fan ska man kunna undehålla sig utan spriten.. lr??? Jag menar det finns hur många människor som helst som måste göra något annat..

Blev lite sur när jag pratat med ikea om mitt kök.. för just mina handtag är så nya så jag måste åka till ikea och hämta dom... hmmm.. får se om jag får med mig någon. lördag verkar ju lockande och dra en sväng.. =)



Lyckas säkert lura md mig någon.. ids inte plåga sambo med en sån resa igen... hi hi.. eller så ringer jag mamma å ber henne skicka upp dom till mig.. nästan lättare.. min humor för ikea är ju inte särsklidt hög...

Sitter nu å väntar på at få bege mig till beta.. är lite oroväckande lungt för att vara måndag.. nå då får vi väl tisdag med ränta lr nåt..

blir lite sovmorgon imorgon.. behöver inte kliva upp förrän klockan 07:30.. så skönt.. sen blir det uppdrag 007 med lust att döda.. =)

Sen ut till månbasen igen.. hoja.. blir långdagar igen.. men men kan ju inte leva svensson liv och bara jobba 8 timmar.. hi hi...

Väntar nu på att traktorfia ska titta förbi och hämta sina grejer..


tjillevippen suckers

Tigger » 2009-09-22 | 05:59:10
URL: http://snoflicka.blogg.se/

Hu, du lät så himla arg så jag var ju bara tvungen att studsa in med smutsiga tassar och lämna fotspår! =)Idag är det tisdag stumpan, och jag tror att det blir lite ränta på den här dagen jämfört med igår, så håll i hatten... =Z

Tjoho » 2009-09-23 | 01:33:27

Lämnar spår,spår,spår;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!