Men fräs...

hade nån frågat mig vad jag ville ha mest i världen just nu så hade det varit en bröstförminskning... ibland hatar jag dessa fettknölar och all plats dom tar... suck...

men bara å gilla läget.. dom ska ju tydligen vara där enligt min kropp...

Blev happy idag när jag om från jobbet fortfarande småfuktig efter min timme ute i regnet... underbara sambo hade mat klart åt mig.. löv him sooo... å så hade jag fått paket... kul kul... å det var en massa nya nagellack... tjoho... nya färger att leka med.. så skoj.. =)

Så nu ska jag sätta mig och låta fantasin flöda en sväng..=)


hi hi.. har småmobbat "mimen"´s ägare idag.. så himla kul.. det är snäll mobbing så då är det godkännt...


nej dubbel fräs och en liten pirruett...


tjillevippen suckers

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!