Måndagar....

dom suger.. så är det bara... trött som en skadeskjuten gnu när klockan ringde..

Å sen bara jäkla trassel.. ååhhhh.. har lust å slita mitt hår.. ( men det gör jag inte för då studsar tigger argt på mig) när jag blir diktator över världen så ska jag avskaffa måndagar helt och hållet.... å göra helgerna längre... plus att jag ska ha en egen väg att köra på..

Å så för att göra hela dagen ännu bättre så regnar det.. BLÄ!!!! regn är faskien värre än snö..

Nå snart är denna aretsdag över å jag kan gå hem å dra nåt gammalt över mig och hoppas på en bättre tisdag.. =)

Joar ju som sagt hela veckan.. sen så måste jag packa en himla massa oxå.. urk.. det känns så himla tungt nu..men ju fortare det är gjort....

Ska fara föri lilla konfettie idag så jag blir på bättre humör. =)

Sen så blir det ju självklart fika med tigger och lilleskutt.. gav henne sovmorgon idag =)

Nä finns väl inte så mycket mer att plinta ner just nu...

återkommer.. ska efterlysa traktorfia... she´s missing...


tudelu suckers

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!