Måndagar suger...

det enda som är bra är att det är en vecka kvar tills nästa måndag..

Känner en sån ofantligt inre stress så jag  håller på att bli smärre galen.  men det måste ju lägga sig nån gång..

Har gått å känt en viss irritation oxå.. vet ju vad den beror på men orkar inte bry mig.. man kan inte ändra på folk så det är bara att gilla läget.. behöver ju inte direkt umgås på så hög nivå så blir det bättre.. trots allt min vän men ibland blir det för mycke.. =)

Sitter ute på månbasen och försöker få in info i skallen.. men tror jag glömt å ställa in på mottagning idag.. det går som segt..


Men en sak förgyllde min dag.. så jälka glad jag blev.. å så otoligt glad att jag fick det förtroendet.. tusen tack gumman.. me so happy.. =) sånt värmer hjärtat enormt..


keep on working...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!