Ledig dag.. fttppp...

Sånt händer inte.. slirade in på månbasen för en liten stund sen och skickde hem fin.

Fast lite skönt å jobba natt för omväxlingsskull... å så ibland är det lättare att vara vaken till kl 5 istället för att kliva upp 4.

Lyckades självklart ringa å störa tigger i greys.. men va fan.. jag vet ju redan vad som händer så inte tänkte jag på det.. fast hon var störd redan innan eftersom ior hade sin parningsdans åt henne.. hihi...

Packat som en liten gnu idag.. så imorgon är det tomt... blev ett helt annat tvättställ än det sambo först hade valt.. blev mitt val men jag får leva utan tvättställ som ser ut som en skål... ja ja kan väl inte få allt här i världen.. få ju ett duschpalats.. så egentligen ska jag bara vara tyst å nöjd..  å nu ännu nöjdare med mitt tvättställ... =)

Virro irrade sig över till mig idag så hade vi en liten uppdate vad som händer i livet å drack någr liter kaffe.. har som inte hunnit ses så mycke senaste tiden.. jobb, liv och sömn har som kommit emellan.. =)

Sen så har ju jag å trasslis haft fin sällskap idag.. diezel har varit med oss.. fast i slutet tror jag nog han tyckte vi var lite tråkiga.. sen när hans egen hitler till matte kom.. då blev det ännu tristare.. hi hi...

Nå hans ben är lite ömtåligt ännu. sen ska vi släppa "idioterna" så dom får springa å busa rejält.. =)

Hmm.. ska ta å hälla i mig lite kaffe nu.. men återkommer säkert under småtimmarna...


tudelu

Tigger » 2009-10-01 | 06:35:41
URL: http://snoflicka.blogg.se/

Hitler?! Va f... Va väl ändå lite att ta i? ;-) Inte värre än att han ska göra som jag säger, hehe... I vilket fall som helst så sov han på rätt bra under hela dan, så TACK för att ni tröttade ut honom =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!