Förbaskades crap morgon...

Om gårdagen sög så gör den här dagen det ännu mer.. började så fint med att jag ofrivilligt hade tagit sovmorgon.. typ snozat 2 ggr så bara å studsa upp och hoppa i kläderna.. fluffa ut till bilen och iväg till jobbet.. vakna det försöker jag göra nu.. =)

Gårdag var inge kul... kände mig lite lätt retlig.. typ kom på mig själv att bli irriterad för att solen lyste och det gör ont i ögone.. nå sista dagen idag att kliva upp tidigt.. imorgon är det sovmorgon.. så himla skönt.. =)

Helgen går ju i jobbets tecken.. å när jag inte jobbar så ska jag fortsätta packa ihop vårat hem.. date med ikea idag så jag får köket som jag vill.. =)

Nu är det bara att börja piska sig själv så det händer nåt.. motivationen är inte så hög på att börja packa ihop allt.. mycke bättre att ha allt klart å börja packa upp.. fast måste ju ta det den långa vägen.. =)

Nå sovrummet är det som kommer att fixas först.. =) sen badrummet.. å jag har hittat en svart toastol.. så jävla läckert.. den ska inhandlas.. =) å så får jag ju ett duschpalats.. mmmm.. nice, med bubbelbad, massage, tropiskt regn och ångbastu. gissa var jag kommer befinna mig väldigt ofta...

Nå det är ju ett tag kvar..

Stormade på fint igår igen fast inte lika farligt som dagen innan.. =)


Hann förbi lilla familjen på andra sidan gatan igår oxå.. =) kul kul.. fick sitta å skratta åt sessan som inte gillade sallad.. hi hi.. så himla toksöt hon är ..

Hmmm.. börjar ana oråd nu.. läskigt lungt för att vara morgon.. det är något som inte stämmer.. vad gömmer sig bland träden egentligen???

Eller är det en kupp på gång .. dom ska ta ut tigger med full styrka sen när hon studsar in på månbasen...å just nu ligger dom lågt för att vagga in en i ett falskt lugn.. måste kolla lite närmare.. lr så är det pga älgjakten å sånt så många har kanske tagit helg igår.. =)  Kan ju hoppas skulle vara skönt med en dag i normalt tempo.. dagarna har gått för fort denna vecka..


Fick lite god mat igår som faktiskt lyste upp sug dagen.. å så hade jag världen gulligaste sambo hemma.. i love him so!!!

Så det kom lite solsken in i livet iaf å inte i ögat..  men va fan.. i samma veva som jag skriver detta så öppnar sig himlen å solen börjar lysa mig i ögat.. förr lr senare straffar gud en säger dom ju.. mig tror jag att han straffar i förebyggande syfte.. morrr.. suck...

Nä en liten rökaus så kanske jag laddar hjärncellerna.. =)

hmmm.. funka inte är fortfarande lika hjärndöd.. så jag lägger ner..


tudelu suckers

Tigger » 2009-09-11 | 13:05:59
URL: http://snoflicka.blogg.s

Åh! Värsta duschen! Jag kommer och hälsar på oftare när den installerats, jag lovar... ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!