en sovmorgon..

det är vad jag får imorgon tack vare bästaste tigger.. så himla skönt.. känns som det är hundra år sen sist..

Det ekar ganska fint i våran lägenhet nu.. så i natt blir nog sista natten här =) Känns kul men ändå lite vemodigt.. hi hi..


Blev värsta surisen nu på kvällen.. samtidigt som jag bara kände för att gråta.. blir inte mitt badrumsskåp och tvättställ som jag ville ha för leveranstiden var för lång... å helt seriöst så höll jag på att börja gråta när jag hörde det.. så slut är jag just nu.. så jag kan utan problem gråta över ett tvättställ.. nå sambo hade ett förslag men det går fetbort.. så fult å trist å blä!!! gick för fan inte ens å dränka sig i tvättstället så nej jag vägrar.. har googlat som en dåre, så nu har han många fina förslag på sin mail...

Mitt sociala liv är borta.. tigger var förbi en sväng idag och hjälpte mig flytta iväg vitrinskåpen.. sen så hann lilleskutt förbi på en liten kaffesluring.. men det är nog det bästa som går just nu.. orkar inte ens prata i telefon.. så känn er inte utvalt hatade om jag inte hör av mig den här veckan.. inge personligt.. jobbar fm.. flyttar och försöker få lite sömn.. så ser mitt liv ut just nu..

Så nu ska jag krypa till kojs.. bara kolla farmen på fb först.. ;)




man kan skratta för mindre.. men detta är min humor..


sweet dreams
Tigger » 2009-09-30 | 05:44:58
URL: http://snoflicka.blogg.se/

Stressa inte ihjäl dig gumz... Var sak har sin tid, och du vet att jag hjälper dig om du behöver nåt =) Och förresten så är det OK att gråta över tvättställ! Kram! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!