egentligen...

å borde jag sova nu. är trött som en gnu men kan inte somna.. ska testa te tricket å se om det funkar... jobb jobb jobb... så känns det nu funderar om jag kanske ska börja sova i superkvinnedräkten.. men nä.. där gå rgränsen.. fast ge mig en månad till i detta tempo så kanske jag gör det ändå.. =)

hade värsta motionspasset idag på den tid som kallas friditd.. ca 3 timmar.. bar ut karonger så det fan ble fartränder efter mig... hann upp en sväng på råtthålet oxå å svulla i mig av karamellens bullar oxå... just love hennes vaniljbullar..


Idag fick jag känslan av att ibland vara utnyttjad.. visst så är inte fallet men d bara kändes så.. och det gör min irriterad.. men men ignorerar det totalt.. för vissa av mina vänner har faktiskt genom åren lärt mig att säga nej.. å man måste säga nej ibland.. så är det bara...

Nå blev ingen middag imorgon eftersom den ska intagas när jag jobbar så då får det vara.. så helgenblir väldigt lugn. lr lugn å lugn.. jobba och bära grejer.. fast det känns ganska soft.. sen en vecka i fm tecken.. snark... vad trött och osocila jag kommer att vara.. sen blir det en skön vecka.. å ganska mycke att se fram emot.. födelsedag och nytt kök å sen rusar bara tiden iväg så är det dags för nästa gaddning.. så oktober blir nog en skojsig månad...


hmmm börjar känna lite betong i ögonen tror john blund är på ingående med sandsäcken för att klubba mig.. bäst å inte missa chansen..


tudelu


"Människan är en varelse med en smutigs själ och med en helvetisk förmåga och tvätta den"
Tigger » 2009-09-25 | 05:48:58
URL: http://snoflicka.blogg.se/

Stackars Working Girl! Säg till om jag kan hjälpa dig på något sätt =) Vet ju hur det är att försöka hinna med 1700 uppgifter samtidigt, inte så lätt när orken tryter... =( Och behöver du ingen hjälp kan jag alltid komma och studsa lite =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!